Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

10 yaşında Etiketi


10 yaşında 10_yasinda
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Evlilik Akşamı
Ben 21 yaşında bir üniversite öğrencisiyim . evliliğiğimizin ilk akşamı yani gerdek gecesinde eve gelene dek çok klasik şeyler olmuş eşim yorulmuştu
5157
seks hikayeleri
Ablaaaa
|biz üç kardeşiz ve ikisi erkek biri de kız.oldukça varlıklı bir aileyiz ben en küçüğüm abim ise 35 yaslarında o bizden ayrı yasıyor ablam ise 24 yası
3046
seks hikayeleri
Lisede Bi Gun
Lisede bi gün aslında ona hiç o gözle bakmamıştım o güne kadar.ama o gün çok azgın bir günüme denk gelmişti.sınıfta sadece o ve ben vardık.tenefüs ol
1215
seks hikayeleri
Ablamın Sıcak Amı
Slm ben muahit benim gögüslri çokama çokgüzzel ablam var .ablam ço cazibeli insanı çıldırtıyor sonunda benide çıldırttı neyse konua geçelimben 1
12278
seks hikayeleri
Komşumun Manitası
Selam Arkadaşlar benim anlatacağım olay kendi basımdan bire birgeçmiş ve yaşanmış yalanı dolanı olmayan bir gerçek olaydır.Ben İstanbul Aksaray’da ika
1008
seks hikayeleri
Genelev Macerasi
Genelev Macerası Merhaba ben corc. 1, 80 Boyunda, biraz kalıplı biriyim. Daha 3 gün önce kerhanede yaşadıklarımı size anlatmak istiyorum. 18 Yaşımı 1
5025
seks hikayeleri
Dayimin Ogluyla
Dayımın Oğluyla selam.benim adım selami y.ben bir gayim fakat gay olduğumu kuzenim ömer ş.sayesinde örendim.ömerle aynı okulda okuyoruz.onun evi kadı
3286
seks hikayeleri
Mahallenin Bakkali
Mahallenin Bakkalı Bilirsiniz her mahallenin kücük bir bakkalı mutlaka vardır. 19 yasındaydım ve yasadıgımız mahalleye yeni bir bakkal acılmak uzerey
4323
seks hikayeleri
Avlandim2
Slm ben serdar size daha once banuyla yanı travestı sevgılımle olanları anlatmıstım bazı arkadaslar bana gonderdıklerı, maıllerde benım gay oldugumu s
1663
seks hikayeleri
Teyzemin Gelini Pervin
pervin 20 yasindaydi cok güzel ve balik etliydi onu görünce cildiriyordumcok güzel bir götü vardi onu sikmeyi hep hayal ediyordum birbirimizle daima s
3414
seks hikayeleri
Icimdeki Ses
İçimdeki ses....... slm ben fatma 23 yaşındayım eşim eyüp 24 yaşında biz 4 senelik evli çiftiz. Uşakda oturuyoruz. Biz azlında kendi halinde biz çift
1402
seks hikayeleri
Koca Gögüslü Ablam
Koca Gögüslü Ablam merhaba ben istanbul bagcilardan murat 25 yaşindayım uzun boylu kumral ela gözlü biriyim bundan 1yil önce ablamla olan ilişkimi
8413
seks hikayeleri
COK SANSLIYDIM
ÇOK ŞANSLIYDIM Merhaba ben devrim izmirde yaşıyorum yaşadığım bir anımı anlatmak istiyorum ben esmer 1. 85 Boyunda yakışıklı bir gencim belkide bu ol
905
seks hikayeleri
Milli Oluşum
MİLLİ OLUŞUM  selam ben 19 yasında 1.74 boylarında esmer hafif tombul sıradan bir gencim.Sizinle paylaşmak istediğim benim ilk sex heyecanımdır.
1319
seks hikayeleri
Yengem Kaşındı
Selam ben serdar 182 boyunda esmer ela gozluyum 31 yasındayım benım hıkayem gecen hafta basıma geldı.ben yengemi anlatayım yengem 175 boylarında esmer
4887
seks hikayeleri
Ankara`da Aşk Başkadır
Sitenizi arkadaşlarımın tavsiyesiyle inceleme şansına sahip oldum. Çoğunun ufuksuz, sıradan ve duygudan yoksun, gerçekleşmemiş ve ucuz düş ürünü hikay
1713
seks hikayeleri
Komsuma Sex Ogretiyorum
Daha önce bi hikayem daha vardı. Bunu da anlatmak istiyorum. Beni tanımayanlar için öncelikle kendimi tanıtıyım. 19 yaşında sarışın aslen İstanbullu a
2332
seks hikayeleri
Sikicim Kardeşim Xxxxx
|ben 22 yaşnda iri yapılı balık eti çok büyük memeleri olan götüm ve beyaz tenli güzel bir kızım olay 2yıl yani 20 yaşında benden 2 yaş küçük erkek ka
5839
seks hikayeleri
babalik 5
korkmayada baslamistim. babama onca yil sikildikten sonrA kalicimi olacak bu durum diye . kendime bir zey sokmaya bayiliyordum. helede sokarken aynani
19057
seks hikayeleri
Ahhh
Parmaklarımın rasına alıp yavaş yavaş masaj yapmaya başlıyorum. bu arada ensene küçük öpücükler konduruyorum. sağ elimin parmakalrını boynunda,sırtınd
1461
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :