Merhaba 1982 doğumluyum doğma büyüme istanbulluyum birde kardeşim var oda 1988 doğumlu 2 kardeşiz.

Evimiz 2 oda 1 salon odalardan birinde anne ve babam kalıyor diğerindede benle kardeşim salonuda oturma yeri olarak kullanıyoruz.

Kardeşim daha önce hiç ilgimi çekmiyordu cam dibi gözlükleri vardı çirkin değildi ama gözlükleri takınca öyle oluyordu.

Kardeşim büyüdükçe birazdaha güzelleşmeye başladı poposunda çok güzel çıkıntı oldu ve göğüsleri git gide dahada dikleşiyordu sonra ben buna ilgi duymaya başladım tabi elimden birşey gelmiyor sonuçta kardeşim.

Aradan aylar geçiyor ben hiç birşey yapamıyordum oda evde tayt filan giyiyordu iyice azıyordum sonrasına buna sürttürmeye başladım mutfakta orada burada dar yerlerden geçerken sürttürüyordum tabi bunun hiç umrunda olmuyor çünkü abisiyim aklına kötü birşey gelmiyor geceleri üstü açıldığında sürekli bakıyordum hep tayt ve üstünde tisortle yatıyordu yataklarımız ayrı ayrı olduğu için hiç yanına sokulamıyordum o odanın bir ucunda ben bir ucundayım.

bir gün tam yatacağımız zaman yatağından kalktı ve sanırım lavaboya gidiyordu banada su getirirmisin dedim sonra geldi ve elinde su hemen bir piclik yaptım elindeki suyu yatağıma döktürttüm suçlu benim ama bardak çok güzel düştü tamamen o suçlu oldu hiç birşey demedim salondaki koltuklarda yatılmıyordu bende yere bir iki minder atıp burada yatayım dedim bende sırt ağrısı olduğundan yerde yatamazdım o şekil kardeşim abi ben yatıyım salonda sen burda yat dedi salondaki koltuklar hep 1 ve 2 kişilik uzanıp yatılmıyor yok dedim sen yat ben yerde yatarım ben yerde yatıyım sen yatağımda yat diyerek ısrar etti tabi fırsat elden kaçacak bir bir türlü işler düşünüyorum en sonunda sen yat bende yanında yatarım dedim.

Neyse yatağa girdik ben hemen ona sırtımı döndüm yatış moduna geçtim yatak küçücük olduğundan sırtımız birbirine iyice yapıştı

aklımdan bin bir türlü film yazıyorum nasıl ypaarım nasıl ederim diye aradan yarım saat geçti fark ettimki uyumamış ben hiç bozuntuya vermedim uyuyormuş gibi yapmaya devam ettim sonra uykulu şekilde yatakda dönermiş gibi yapıp yüz üstü döndüm aradan biraz daha zmana geçti ona doğru döndüm sırtı bana dönüktü ama uyumuyordu sonra aradan birazdaha zmana geçti ve buna deydirmeye başladım tabi o beni uyuyor sanıyor yatak dar olduğundan bir birimize iyice yapıştık yavaş yavaş.

Tay bunun poposunu öyle bir sarmıştıki adeta kabak gibi sonrasında tam bunun götünün arasına skimi yasladım sonra bir elimi uyku sersemiymiş gibi kalçasının üzerine attım tabi okşarmış gibi değil elim yalnızca üzerinde duruyordu.

Yavaş yavaş titremeye başladı skimi hissediyordu poposunda sonra dayanamadım elimle hafif bir şekilde kalçasını kavradım ses çıkarmadı kafamıda saçlarının dibine yapıştırdım.

Ayaklarını biraz topladığından poposu kabak gibi duruyordu.

diğer elimide altına doğru soktum ve kardeşim artık kollarımın arasındaydı hiç birşey demiyordu tabi uyumuyorduda sonra abi dedi bende efemdim dedim uyumuyormusun dedi yok uykum gelmedi dedim tamam diyip birazdaha içime doğru yapıştı.

Boynunda birkere öpüp saçının arasında derinbi nefes çektim tam anlamış değildim ama sanırım oda istiyordu ama korkuyordu belli

sonra bunun kalçalarından okşamaya başladım ve kendime doğru çevirdim boynunda öpüyordum onu yercesine her yerini okşuyordum.

bayabir titriyordu sonra dudaklarına yapıştım ilk başta hiç tepki vermedi ama sonrasında rahat davranamya başladı belli ama öpüşmeyi bilmiyordu.

Sonra kalkıp kapıyı kitledim sessizce ve gece lambasını yaktım oda ne aydınlık nede karanlık oldu.

Ayağa beni izliyordu ve dimdik olan sikime kitlenmiş bir şekilde bakıyordu başladım onun üstünü çıkarmaya çok güzel bi vucudu vardı südyeninide çıkardım daha önce hiç bukadar dik göğüsler görmemiştim hemen baksınırımıda çıkarıp attım sonra vucudunu iyiceizledim çevirdim arkadasını iyice izledim çok hoşuma gitti vusudu sonra yatağa yatırdım başladım öpmeye ve sordum daha önce hiç yapıp yapmadığını kısık ve ürkek bir ses tonuyla daha önce hiç yapmadığını söyledi ama birkaç kez öpüştüm dedi

sonra uzun süre seviştik o yalnızca put gibi duruyordu öpüşmeyi bilmiyordu iyice azdırdım ayak parçaklarına kadar her yerini yaladım amını yalamaya başlayacaktım çok korktu bişey olmicak rahat ol dedim kenarlarını iyice emim yalamaya başladım mükemmel ve tertemiz amı vardı sonra arasını dillemeye başladım kendinden geçtii izliyordu parmağını ısırıyordu sonrasında dolabında çekmecelerine baktım bütün kremleri çıkardım aralarından hangi krem daha iyi olurdu bu iş için bilmiyordum daha önce görmediğim kremler vardı karar vermeedim ve kaygan bir krem olup olmadığını sordum oda tırsak bi şekilde bana bi krem çıkardı ne yapacağımı bilmiyodu belli durup sordu nedenini boş ver dedim sonra kremi az birşey aldım yalnızca kafasına sürdüm bu beni izliyordu hiç birşey anlamadan sonra yine yatırdım ve ayaklarını diktim havaya yavaşça kafasını arka tarafına ittirdim hiçbirşey diyemiyordu biraz uğraştıktan sonra kafası girdi sonra yavaşka ittirmeye başladım çok canı yanıyordu belli bayabi gittim sanki 2 ye yarılacaktı götü.

çok acıyor çok acıyor yapma yapma diyordu sessizce ama dinlemiyordum sonra yüzünü yataya yatırdım poposunu biraz kaldırdım ve birazda öyle siktim o gün yalnızca götünden siktim ve 5-6 posta gittim her taraf döl oldu ve bitkin bir hali vardı benimde öyle.

Ertesi gün hiç birey yapmadık sonrasında 1 hafta boyunca hep götünden siktim

bir gün anne babam misafirliğe gidicekti tabi bizde gidicektik sonrasında ben skoy verdim hemen ben gelmiyordum cart curt kardeşimde bende onların kızını sevmiyorum orada canım sıkılyıor filan yaptı ve oda kaldı evde.

Babamlar yola çıktıktansonra kız kardeşime arrattırdım ve vardıklarını öğrendik.

Zaten üslü bi şekilde sevişiyorduk sonra odamıza geçtik ve soyunduk uzun süre seviştikten sonra prezervatifi çıkardım hiç beklemiyordu bu sever farklı bişey yapacağımı anlamıştı preservatifi taktıktan sonra bunu iyice sevke getirdim ve içine girmeye başladım o gün kızlığınıda bozdum çok canı yanmıştı bu sefer ve sonra hemen çarşafı filan yıkadık hiç bir iz bırakmadık o gün bu gündür istediğim zaman yapıyorum hiç birşey demiyor hatta çıkıp geziyoruz semtten bayabi uzaklaştığımızda sokaklarda bile sevişiyoruz.