Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Kürt porna Etiketi


Kürt porna Kurt_porna
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Aslı, Beni Evire Çevire .......
|Merhaba ben Cenk, 32 yaşında kariyer sahibi biriyim... daha önce bir siteye gercek bir hikayemi yazmıştım...Umarım bu siteden de yazıyı okuyup bana m
1812
seks hikayeleri
Ablamı elimle yıkadım
Yaklaşık iki hafta önceydi fevde yalnızca ben ve ablam vardık.Evimizde iki televizyon var. Ablam televizyonda sıkıcı bir flim izliyordu bende flimden
4739
seks hikayeleri
sevil ah ulan
ben lise son sınıfta okuyan yakışıklı bir gencim! bizim mahallede sevil adında lise 1 de okuyan bi kız vardı. oldukça tatlı bir kızdı! bizim mahalleni
2049
seks hikayeleri
ACISINI KARIMDAN ÇIKARDI
Anlatacağım olay maalesef gerçektir. Bunu paylaşmamın nedeni yaşadıklarımın içimde tutmaktan dolayı yaşadığım sıkıntı. Beni tanımayan kişilere anlatar
8456
seks hikayeleri
Yeğenim Hakan
Slm ben handan 19 yaşında sarışın ela gözlü sexi bir kızım ewde falan hep en rahat olduğum şekilde yatarım her neyse benim hakan diye bir akrabam war
4970
seks hikayeleri
tanismak
slm arkadaslar ben tarik 24 yasindayim boy 1.77 kg 75 durust,samimi sicak kanlı 20 ile 30 yaş arasi bayan arkadas ariyorum dul evlı çıft olabilir yaln
187
seks hikayeleri
Eski Dostuma
Saat gece 1 gibiydi ve ben işlerim yoğun olduğu için, bu saatte işten geliyordum. Geç bir saat olduğu için sokaklar bom boş, ben ve sokakta çöpleri ka
3324
seks hikayeleri
Ankarada Sinemada ..!..
Ankarada sinemada arkadaşlar bu anlatacağım olay aynen yaşandı. Ben hem aktif hem pasik olmayı seven 45 yaşında sarışın tahsilli 178 boyunda ve 65 kg
2720
seks hikayeleri
Turist Güzelini Delirttim
SELAM MİLLET heppinize iyi okurlarr sıkkor yaşıyor ve hissettiriyor antalyada yaz tatilindeydim tatilimiz 3 cü gündeyim halen birini sikememiştimmm
1738
seks hikayeleri
HALAMIN GuZELLigi
HALAMIN GÜZELLİĞİ hafta içi bir gündü ve ben halama gitmek üzere yola çıktım minübüsler çok kalabalıktı ve havada çokm sıcaktı ben hala vardıgım zama
4783
seks hikayeleri
Kendime Inanamadım
Ben 18 yaşında 1,90 boyunda yapılı,kaslı biriyim neyse konuya hemengeçelim!Bir gün ailece ormana gitmiştik,birde bizim komşu vardı ismi esra neyseben
1218
seks hikayeleri
TEMİZLİKÇİ KADIN VE BEN
MERHABA BUNDAN 1 AY ÖNCE BAŞIMA GELEN BİR HİKAYEYİ MÜSADENİZLE SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.BİZİM AİLE YAZ TATİLİNE KUŞADASINA GİDECEKLERDİ YAKLAŞIK 5
3493
seks hikayeleri
Bluetooth Ile Basladi
Bluetooth ile başladı Herkeze selamlar...Ben önce kısaca kendimi tanıtayım.Adım Sertaç.Ben 17 yaşındayım,İstanbul Bakırköyde yaşıyorum.Esmer ela gözl
1064
seks hikayeleri
çılgın evli çiftler 2
herkese merhaba sizlere 2 ci evli çift hikayemi anlatmak istiyorum bu arada adım izmit li burak 0538 250 52 52 face te dolaşıyodum gözüme swing sayfal
702
seks hikayeleri
Tam Bir Hikayemi Bu ?
|Bu birkaç yıllık maceramı ilk sizinle paylaşıcam.Olaya geçmeden önce ; Adım Faruk .Uzun boylu, Mavi gözlüyüm.Bir kaçkere cinsel deneyimim oldu.Güzel
1042
seks hikayeleri
Haydiiiiiiiii
|ben lezbiyen ilişkilerden çok hoşlanıyorum hem yaşamayı hemde burda olan hikayeleri okumayı seviyorum.ama hikayelerin hepsi bitti yenilerini istiyoru
1199
seks hikayeleri
Seninle
Duştan yeni çıkmış ve yatağa yüzükoyun serilmişsin. Dizlerinin arkasından başlayıp, boncuk boncuk kalmış su damlalarını dudaklarımla toplayarak geliyo
898
seks hikayeleri
Bu Da Benden
Bu da benden Sizlere gönderdiğim iki yazımdan sonra uzun zamandır bir şey gönderemiyordum. Baktım herkes hayal ürünü de yazabiliyor o zaman ben niye
798
seks hikayeleri
Sevgilimin Bakireligi Bomm
Ben aksaraydan 15 yasında bir gencim benim 15 yasında sevdiğim bir kız vardı ve oldukca amı götü iriydi birgün ikindiye doğru ben onlara gittim ve evd
3652
seks hikayeleri
En Güzel İkram
Merhaba arkadaşlar ben Okan. 27 yaşındayım bir kamu kurulusunda devlet memuru olarak çalışmaktayım. Bulunduğum ili yazamayacağım çünkü Marmara bölges
1379
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :