Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

eşşekle sex Etiketi


eşşekle sex essekle_sex
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
halam teyzem
selam arkadaşlar ben tayfun hikayem tamamen gercek Gecen sene halamlar ank taşındılar ailece sevindik ben daha cok sevindim cünkü halamların arabası
9849
seks hikayeleri
Ben Kadını Kocası Benı
|trcell chat odalarınını dolasıyordum ama pekte ınanmıyordum bırseylerın olacagına.tel sexlerıne rastlamıstım sanalda kalır dıyordum fakat sıkıntıdan
3340
seks hikayeleri
Gönül Ve Tolga
Merhaba, ben Gönül; Sanırım beni hatırladınız bundan evvelde kardeşim Tolga ile oynadığımız üst üste binmece oyununu anlatmıştım size.Kardeşimle bu oy
916
seks hikayeleri
işyerinde annemi sikiyorlarmış
selam ben istanbuldan murat yaşım 20 hemen hikayeme geçmek istiyorum bunu yazmak içinde sabırsızlanıyorum annemle babam ayrı oldugundan annem bıze bak
63887
seks hikayeleri
aynı evde kaynanamla
Evliyim ve . Daha doğrusu iki senedir dul olduğu icin bize taşınmak zorunda kaldı. Ben ve eşim işe gidince ev işlerini yapıyor ve bize yardımı oluyor
16329
seks hikayeleri
Çocukluğuma Verin
Eskiden tatillerde aynı şehirde oturan teyzemlerde kalırdık ailecek. Bazende onlar bize gelirlerdi. Fazla yatak olmadığından teyzemin benden bir yaş b
5370
seks hikayeleri
dul songülle
uzun boylu,iri vücutlu, esmer, 33 yaşında bir beyim. Size anlatacağım anı henüz bir hafta önce yaşandı. benim evli 24 yaşında bir akrabam var, kocasıy
1128
seks hikayeleri
17 yaşımda sikildim o günlerimi özlüyorum
Slm ben levent 28 yasındayım anlatacagım olayı 17 yaşında yasadım ozamanlar komsum ömer abi vardı sürekli onun yanına giderdim 31 yaşında idi ozaman b
12084
seks hikayeleri
Saskin Ama Guzel
Şaşkın Ama Güzel Merhaba ben eser istanbulda yaşıyorum yaşım 25 size paylaşmak istediğim anımı anlatmak istiyorum. Benim bir sevgilim vardı adı s
900
seks hikayeleri
KARISINI KIZINI VE OGLANI SIKTIM 23 CM KALIN SIKIMLE
Merhaba ben 30 yaşındayım.Size tamamen gercek bir anımı anlatacagım bu anlatacagım. Mynet ten tanıştığım bir adam vardı. Hoşbeş sohbet ettikten sonra
14028
seks hikayeleri
Hayvan Çok Geçmeden Boşaldı
Slm ben özden sizlere 2 gün önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum ben okul kapandığı için arkadaşımda kalıyordum onun yazlığı çok güzeldi ü
30843
seks hikayeleri
DOMİNANT SEVİM 6
DOMİNANT SEVİM 6 Esma hanım içeriye girmişti.Yavaşca bana doğru yaklastı her tarafım ter içindeydi ulan köpek 2.5 milyarım maloldun bu parayı hak
1620
seks hikayeleri
KARIMI DELİGİBİ SİKTİM
SLM BEN ANKARA DAN KAAN SİZLERE YAŞADIĞIM BİR SEX MACERASINI ANLATACAM KARIM LA 4 YILDIR EVLİYİZ ONU HER ZAMAN ÇOK ARZULUYORUM BERABER OLDUĞUMUZ ZAMAN
20282
seks hikayeleri
Oldum Olası Teyzeme Hastayım
bir götçü olduğumu anladınız umarım teyzeme ilgim 9 yaşında başladı sık sık bize gelirdi her gelişinde ben dikkatli dikkatli götünü temaşa ederdim tey
2952
seks hikayeleri
Kuzenim Istedi
ben 20 yaşında ünv. örencisi bi gencim.anlatıcam olay 2 yıl önce başımdan geçti.kuzenim duygu ünvyi kazanıp istanbula gelmişti.marmara üniverstesinde
2047
seks hikayeleri
Ex Aşkım Ile Göl Kıyısında
Başka bir kızla evlenmeye karar verdiğim için konuşmuyordu benimleartık. Adı Yasemin di. 1,70 boyunda 55 kilo uzun sarı saçlı ve mavi gözlüydü.bankada
1201
seks hikayeleri
AKRABAMIN KIZI
 selam ben jusufe size başımdan geçen bir olayı anlatacağım bir ebir doğru olduğuna emin olabilirsiniz bir yaz günüydü eve geldim ailem damda otu
1573
seks hikayeleri
Iki Pozgun Kadin Ve Ben
Ben bir qiz delisiyim!! bir gun ben iwden eve geldim yolda iki pozgun kadin gordum ben de maashimi teze almiwdim, onlari goren kimi yaragim kalkdi, 27
2300
seks hikayeleri
Üvey Annemi Bağırta Bağırta Siktim-2
Herkse merhaba ben kenan üvey annemi karım yaptım.O günden sonra onu her fırstta her yerde sikiyordum.Tabi bu arada babama da veriyordu ki şüphelenmes
13610
seks hikayeleri
Serpil
“Oh, Tatlım. Vücudunu böyle hareket ettirdin mi, beni iyice azdırıyorsun...” dememe, “Vücudumdan hoşlanıyor musun?” diye yanıtladı. Siyah dar bir deri
964
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :