Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

gay porna sikiş Etiketi


gay porna sikiş gay_porna_sikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ayagimiza Gelen Kismet
ayağımıza gelen kısmet Hem çalışan hemde üniversiteye devam eden 3 arkadaş bir gersiyoner tuttuk. Garsiyoner dediysem bir büyük oda içinde küçük oda,
843
seks hikayeleri
Pelinimin Tadi
Pelinimin tadı Pelinimi Uyurken götürden Nasıl Siktim..Pelinle 6 aydır birlikteyiz.çok seksi onunla olmaktan , sevişmekten, sikişmekten acayip zevk a
885
seks hikayeleri
Ben Ve Meltem
merheba ben vefa size başımdan geçen bir olayı anlatıcam yazın bir gün meltem benim çıktıgım kızdı ben daha milli olmamıştım meltem yalaşıyorduk ama
942
seks hikayeleri
Ruya Gibiydi
Rüya gibiydi Ben ve e yakın arkadaşım dilek istediğini elde eden kızlarız.Bu olay başımızdan tam 2 ay önce geçti.Uzun zamandır benim beğendiğim çok y
1052
seks hikayeleri
ILK ORAL SEX
İLK ORAL SEX slm bu sitedeki hkayeler çok ateşli ve çok ilginç oluyor.eğer bu kiişiler gerçek hayatta varsa nede onlarla tanışamıyorum.bilmem neyse f
1557
seks hikayeleri
canım bedişim
Ben Mehmet Özel bir şirkette Pazarlamacı olarak Çalıştığım günlerde yaşadım bu olayı Bütün gün istanbulda arabayla dolaşırdım ama hiç böyle bir olay y
991
seks hikayeleri
ilk lezbiyen tecrübem ve masör eğlencemiz
Adım yeşim Özel bir üniversite de okuyorum okulun ilk yılında tanıştığım bir çocukla çıkmaya başladık derken olay onun evine taşınmaya kadar vardı. D
48739
seks hikayeleri
Gstring Ve Popom
G-string ve popom Slm ben 22 yaşında esmer parlak bir gayım. Size 16 yaşında yaşadığım bir hikayeyi anlatmak istiyorum. Henüz lise 2 deydim. Anne
3033
seks hikayeleri
ah nesli ah
slm ben mustafa fazla uzatmadan konuya geleyim bizim apartmanda benden bir yas buyuk neslihan adinda biri var ben neslihanni nezaman gorsem benim sik
1509
seks hikayeleri
arkadaşımın güzel anası
Yazlık komşumuz yakın arkadaşım Turanın annesi çok güzel. Her zaman hayallerimi süsleyen 43 yaşında olgun, bakımlı ve seksi bir kadındır. Ailelerim
73543
seks hikayeleri
yarma amcık
Ben olgun sinem le birlikte orta 3 e gidiyorduk aynı zamanda sinemlerle kapı komşusu idik sinemle birlikte aynı dersten dönem ödev aldık ödevi birl
1010
seks hikayeleri
kocama ogluma veriyorum
Benim adım Özlem ( gerçek adım soyadımı söylemeyeceğim. Bursada yasıyorum. Ben esimden bosandım. 2 cocuk sahibiyim biri erkek biri kız. kız olanın ism
2769
seks hikayeleri
Otobüsteki Liseli Kız
merhaba ben erol benim basımdan bir olay yı anlatıcam gecen sene mayıs ayında okula gitmek için otobüse bindim bildiginiz gibi sabah ları genelde balı
3556
seks hikayeleri
Babam Ve Köpek
Merhaba arkadaşlar ben 19 yaşımda gay olduğumu anlayıp 1 yıl boyunca kendımı sıktırmeye çalıştım ama kendımı hiç kimseye siktiremediim hikayemek başlı
5479
seks hikayeleri
Annemle Muthis Tatil 3
Annemle Müthiş Tatil 3 Selam tatiliimzin 7. gününde sabah uyandık. Annemin üzerinde siyah tül geceliği içinde pembe tangası vardı. Annem kalkıp banyo
6258
seks hikayeleri
Asliyi Pis Siktim
Aslıyı Pis Siktim ben istanbuldan gökhan .17 yasındayım.aslında tipsizin tekiyim ama bizim sınıftaki aslı ile fantazilerime engel olamıyorum.sürekli
1321
seks hikayeleri
Kalın Ve Uzundu
merhaba ben adanadan ali 175 cmboylarında ince dolgun kalçalı vekadın vücutlu ve 18 yaşında yakışıklı bir gayim.Anlatacağım olay başımdan geçeli2 haft
2707
seks hikayeleri
bilge kız degilmiş
slm ben vermicem bu olay inanmayanlar olsada gerçektir 6 ay önce ygs.ye çalışıyoduk aynı dersanade bilge diye bi kız vardı seviyodum onu teklif etti k
4969
seks hikayeleri
Kendime Inanamadım
Ben 18 yaşında 1,90 boyunda yapılı,kaslı biriyim neyse konuya hemengeçelim!Bir gün ailece ormana gitmiştik,birde bizim komşu vardı ismi esra neyseben
1218
seks hikayeleri
GERÇEK AŞK
 merhabalar ben ahmet ist den abim ben ve yengem berabr yaşıyorruz bir hafta sonu abim iş için sehir dışına gitti evde yengem ve ben vardık saat
1530
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :