Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kocalarını aldatan orosbular Etiketi


kocalarını aldatan orosbular kocalarini-aldatan-orosbular
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ateşli Sex - İz Bırakanlar
Ateşli Sex - İz Bırakanlar slm tanışınca anlattı. O beni tanıyor ben tanımıyorum ama müthiş tanıştık hemde ne tanışma evli bir cocoğu var eski sev
1048
seks hikayeleri
manisalı esrayı siktim
BİZ GENç EVLİ BİR çİFTİZ GENç YAŞTA EVLENDİK BİR MÜDDET SONRA KAFAMİZDA DÜŞÜNCELER OLUŞTU BİR AKŞAM .. BİZ GENç EVLİ BİR çİFTİZ GENç YAŞTA EVLENDİK Bİ
2635
seks hikayeleri
RUSLAR VE BİZ
slm arkadaslar bu sıteyı yaklasık bır aydır okuyorum ve baya begenıorum. Yazılılanlar  ne derecede dogru bılmıorum ama ben yasadıgım bır hıkayeyı
1030
seks hikayeleri
Chatteki Mutluluk
Merhaba ben İstanbuldan niyoo 35 yaşında 1.77 boyunda esmer atletik yapılı sekse çok düşkün birisiyim.o kadar ki günde bir kaç kez 31 çekerek kendimi
567
seks hikayeleri
Kapalı Kadını Fena Siktim
|selam deniz ben antalyada yaşayan 29 yaşında fakülte mez çalışan sakın biraz sıkılgan seks düşkünü bekar biriyim evim konyaaltında buyüzden sık sık d
3438
seks hikayeleri
ORTAĞIMIN KARISI
SLM,BU ANLATACAĞIM OLAY YAKIN BİR ZAMANDA OLDU VE GERÇEKTİR.İSMİM KERİM.ADNAN LA 8 SENE DİR ORTAĞIZ.KARISININ İSMİ SÜNDÜZ.VE SÜNDÜZ YAKLAŞIK 1,83 BOYL
3064
seks hikayeleri
Alamanya Ne Hale Koydun Sen Bizi
Merhaba.ben bilal yıllar önce şahit olduğum bu güne kimseye açıklayamadığım ve bu da bende bastırılmış bir duyğu haline gelen ve içimi kemiren anımı a
3158
seks hikayeleri
Bu Mudur
Bu mudur? :) Yazın kuzenlere tatile gittiğimde büyük kuzenim bana milli olmadığımı sordu. Bende daha olmadığımı söyleyince `söz seni burdan gitmeden
1065
seks hikayeleri
seks yer tanımaz
Bundan 7 8 sene evveldi henuz 20 21 yaslarindaydim.. istanbulda anadolu yakasinda yasiyordum.aksam saat 18.30 civari goztepedeki isyerimden cikip pend
12957
seks hikayeleri
zor hayat bu olsa gerek
Gerçek adım Hasibe. 1972 yılında Eskişehir’in Odunpazarı semtinde fakir bir ailenin ikinci kızı olarak doğmuşum. 1980 yılında ben sekiz yaşındayken ba
2623
seks hikayeleri
Göt Çok Tatlı
Bu olay birebir gerçektir bundan iki yıl önce bi tane kızla tanıştık ve teklif ettim kabul etti sonra buluşuyor cafeye falan gidiyorduk cafede bunla s
1206
seks hikayeleri
AH SEVİL AH!
|ben lise son sınıfta okuyan yakışıklı bir gencim! bizim mahallede sevil adında lise 1 de okuyan bi kız vardı. oldukça tatlı bir kızdı! bizim mahallen
1106
seks hikayeleri
Önce kuzen sonra yengem...
Öerhabalar arkadaşlar... ben burak 20 yaşındayım 173 boyunda 70 kiloda spor yapan biriyim.kuzenim berk ise simdiler de 16 o zamanlar 12-13 yaşlarınday
3964
seks hikayeleri
Sexi Girl
|slm ben yusuf lise 3 teyim taabii biraz rotarlı size lise 3 teki tek aşkım olan duyguy la yaptığımız sexxi anlatcam ama bu hikaye degıl gercek duygu
1174
seks hikayeleri
Ahh Enistem Mesut Ahhh
|selam ben Nevin almanyada yasiyorum 19 yasindayim ve oldukca sexy bir kizim yakinimizda oturan amca kizina sik sik misafirlige giderdim ve kuzenimin
4792
seks hikayeleri
Ne Gruptu Ama
Ne gruptu ama normal bır pazarÇırılçıplak soyunup aynanın karşısında kısa bir süre seksi vücudumu izledim. Sonra banyoya girdim ve kendimi... Devamın
1500
seks hikayeleri
Benim Adım Arzu
Mehabalar ben arzu 1974 kırıkkale doğumluyum evliyim size başımdan geçen seks hikayelerimi anlatacağım eşimden başka beni ilk olarak kayın biladerim s
3428
seks hikayeleri
Kilotlu çorabın hoş kokusu
ben oto tamircisiyim bir yerli otomobil tamir servisinde calısmaktayım anlatacagım olay bu yaz agustos ayında yasandı.cumartesi ögleden sonraydı her z
3452
seks hikayeleri
KİLOTLU ABLAM
|GEÇEN YAZ TATİLE MERSİNE GİTMİŞTİK AİLECEK HERSEY ÇOK GÜZEL BAŞLAMİŞTİ KIZLAR HAVA DENİZ ABLAM PANSİYONA YERLEŞİP DENİZE İNMEYE KARAR WERDİK AABLAMI
11232
seks hikayeleri
Evleniyorum
Daha Henüz 13 Yaşındaydım Komşunuzub Kızı Vardı Aleyna Diye Oda 7 Yaşındaydı O Zamanlar Ağbimin Porno Filimlerini İzlerdim Bir Gün İzliyordum Adam Ken
2762
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :