Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

porno am skış Etiketi


porno am skış porno_am_skis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Öğretmenim Serap - Ilk Deneyim
Öğretmenim Serap - ilk Deneyim bu olay bundan yaklaşık 25 sene önçe oldu.daha 17 yaşında bir delikanlı idim.üst kattaki komşumuz ögretmen serap han
2513
seks hikayeleri
Kumsalda Ask Baskadir
Kumsalda aşk başkadır Tanışalı tam bir sene olmuştu, mutlu bir beraberliğimiz vardı. Bir yaz günü tatilimizi patara kumsallarında geçirmeye karar ver
828
seks hikayeleri
Arkadaşın Karısı
Bir dr arkadasimin karisiyla ilişkim oldu, sonra bosandilar, en iyi arkadaşımdı. Onceleri kendimi cok kötü hissetmistim boyle bir ilişkiye girdigim ic
1630
seks hikayeleri
Sikilecek Kadın
Ben büro sahibi 27 yaşında biriyim büroda çalışan kumral aşırı sexigüzel bi bayan vardı o kızı ne zaman görsem tahrik oluıyordum onunda bendenhoşlandı
1122
seks hikayeleri
OTOBÜSTEKİ AFET
Bir gün her zamanki gibi otobüse binmiş okuldan geliyordum otobüs her zamanki gibi tıklım tıklım. sonra giderek sıkıştı ve 2 tane sarışın afet otobüse
3423
seks hikayeleri
Patladı
BİRGÜN EVDE CANIM SIKILMIŞTI NE YAPACAĞIMI BİLMİYORDUM BİZİM MAHALLEDE İSMİ LAZIM DEĞİL Bİİ KIZ WAR DI LİSE 2 YE GİDİYORDU BEN ONU HAYAL EDERDİM BİRGÜ
1221
seks hikayeleri
ANNEM VE YENGEM
 Ben küçüklügümden beri yengeme ilgi duyarım. otuz bir çekerken onu hayal ederim. Bir gün annemle amcamlara gittik. Yengem annemle çok iyi anlaşı
0
seks hikayeleri
ilişkimiz coştu
Ben 35 yaşında normal bir hayatı olan sıradan bir erkeğim. Sürekli olarak işime, işimden evime; evimden işime döngüsü içerisinde gidip geliyorum uzunc
551
seks hikayeleri
Orta Yaşlı Dolgun Popo
Orta Yaşlı Dolgun Popo Taciz kadar zevkli bir şey olmasa gerek... Belkide sex hayatının en zevk veren tarafıdır taciz... Karşındaki istesin yada iste
2674
seks hikayeleri
dersanede kankama manitamı siktirttim
Selam bu yazacağım hikaye tamamen gerçektir adım osman kız arkadaşım rukiye rukiye çok alımlı iri göğüslü 18 yaşında birl kadın beni aldatmasını istiy
6315
seks hikayeleri
karımı ormana götürüp siktiler
Slm benim ismim Haluk yasim 23 Esimin ismi esra yasi 21. 2 senedir mutlu evliyim.Esimle sex hayatimiz cok güzel.simdiye kadar grup sexe soguk bakan ka
27996
seks hikayeleri
komşu ablam
ben emre yaşım 15 yan komşumuz nur abla benden 4 yaş büyük göğüsleri büyük ve dik minyon bir kız ben 31 çekerken hep onu arzularım.çok samimiyiz ak
10869
seks hikayeleri
LİSEDEKİ KIZ ARKADAŞIM
Mmerhaba ben mustafa hünüz 18 yaşındayım lise son öğrencisiyimgecen yıl okulun ilk dönemi bir kız la tanıştım ismi seval cok güzel bir kızdı 1 70 civa
1129
seks hikayeleri
nikahtan önce aile
Bu sitedeki hikayeleri buyuk buyuk bir zevkle okurum her zaman. Cogu hikayede icimden siktir lan olurmu boyle sey desemde hosuma giderdi. Basima oyle
12932
seks hikayeleri
Karım Halı Yıkarken
| Evliligimizin ilk yıllarıydı ve karımla her fırsatta çılgınlar gibi sikişiyorduk.Günlerde pazardı ve karım bana banyoda halı yıkayacagını söyledi,o
4709
seks hikayeleri
Kaynanamla 1
Anadolunun küçük bir ilinde memur olarak çalışıyorum. Evleneli henüz üç ay olmuştu. Eşim ile aramda 8 yaş fark vardı, benden 8 yaş küçüktü, yani tapta
20743
seks hikayeleri
Canım Teyzem
Slm size başımdan geçen hikayeyi yazacağım ben henüz 15 yaşındayım ama teyzem 29 yaşındaydı birgün cumartesi pazarıydı ben annem anneannem pazara geld
3774
seks hikayeleri
22 Cm Mi Iiiimmm
22 cm mi? ıııımmm selam ben bursadan melih. ilk defa yazıyorum. okulun son günlerinde başımdan geçen bi olayı yazıcam. ben yeşil gözlü yakışıklı
0
seks hikayeleri
Dul Müşteri
Merhabalar ben kaan ben istanbulda kendi oto tamirhanesi olan 27 yaşında ailesi ile yaşıyan bekar bir gencim size bundan 1 sene önce yaşadıgım olayı a
2354
seks hikayeleri
berrin hanım ve seksi sandaletleri
Kendimi bildim bileli ayakseverim ve bu anlatacağım olaydan sonra da bundan vazgeçmem pek mümkün olmayacak.Geçen yaz,gece eve dönerken gözlerim yan ka
2554
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :