Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

saklanbaç oynarken Etiketi


saklanbaç oynarken saklanbac_oynarken
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Hepsini sırayla oturttum
Merhaba arkadaşlar bundan 1 hafta önce başımdan gecen bir olayı anlatacağım.Ben 19 yasında 1.80 boyunda yakısıklı bir bayım.lise yıllarımda hep dayımı
2362
seks hikayeleri
BİKİNİ MACERASI
|merhaba ben izmirden vasfi size anlatacağım hikaye tamamı ile gercektır bır gun sınıfta oturuyorduk arkadaslarımdan ali hadı vasfi yarın sınıftaki kı
1132
seks hikayeleri
Yeğenim Ebru
Selam çok uzun yıllar oldu ama hala içimde tatlı bir anıdır.o zamanlar ben 22 yegenım ebru 18, arkadaşım Sinan 20 ve kız kardeşi merve 18 yaşında ince
5729
seks hikayeleri
Hayallerimin Erkeği...
Herkese slm. Ben İstanbul`da yaşayan henüz daha tamamen açıklığa kavuşamamış genç bi gayim. Yaşım 18, esmer, hafif atletik ama bi o kadar da sempatik
2116
seks hikayeleri
Seks Ilahı Ingilizce Öğretmeni
ögretmenımle ılk deneyımımızı sıze yazmıstım.bu olay ıse dun aksambasımdan gectı.aksam uzerı eve dogru yururken anıden bır araba yanımdaduruverdı.bu a
1217
seks hikayeleri
ilk defa oluyo
arkadaş beni ikna etmiş kerhaneye götürmüştü.18 yaşına gireli 13_14 gün olmuştu. fırsat bu fırsattı. içeriye girmiştik.2 fahişe tek vardı . diğerleri
2610
seks hikayeleri
Ben Seks Diye Buna Derim
Sabah işe gitmek için 7. 30 Da kalkarım. Cep telefonumun alarmı o saate kuruludur ve ben de sektirmeden hep aynı saatte uyanırım. Ama geçen gün uyandı
2415
seks hikayeleri
CigDEMiM 6
ÇİĞDEMİM 6 Günler sakin geçiyordu ama artık benim gözüm annemdeydi.Muntazam vücudunu seyrederken hep amı ve götü geliyordu aklıma. Annemle nekadar iy
1416
seks hikayeleri
Bir Fahişenin İtirafları 2
Bir Fahişenin İtirafları 2 Fahişelik kariyerimin ilk müşterisi olan 45 yaşındaki Nevzat Bey ile, kendisinin kaldığı Otelin odasında, elimizde kadeh
3331
seks hikayeleri
Kızkardeşimi Düğünden Bir Gün Önce Siktik.
Kızkardeşimi Düğünden bir gün önce siktik. Hatırlarsanız bir hafta önce “Düğünden bir hafta önce kardeşimi siktim” başlığı ile yazı yaz
16959
seks hikayeleri
babalik 1
oylece gecen iki yil icerisinde en az ayda bir kez babanim popoma sarilarak bosalmasi ile gecti. 12 yasindaydim yine bir gun annem geldi babama akraba
21630
seks hikayeleri
şantajla sikti beni
Önce kendimi tanıtayım; 1. 73 Boyunda, sarışın, yeşil gözlü, 105 – 64 – 97 ölçülerinde, fıstık gibi biriyim. 22 Yaşındayım. Bu olay 15 yaşındayken baş
3158
seks hikayeleri
Mine Ablayla
Merhabalar Adim Okşan istanbulun varoş sayılan bir yerinde oturuyoruz 2 abim babamla oturuyorum annem evi terk etti evin kadını ben oldum ağır yük var
2698
seks hikayeleri
Alt Komşumuz
İşe gitmek için evden çıkmıştım saat 10:30 - 11:00 gibiydi bir önceki gece geç saate kadar çalıştığım için bu saatte işe gidiyordum. Tam apartmandan ç
2461
seks hikayeleri
Ah Fadime Hala Kemiklerimi Sızlattın-2-
Merhaba ben daha önce başımda geçen anımı yazmıştım şimdi devamını yazıyorum.okul müdürü babama haber yollayıp serkan iki gündür okula gelmiyor yoksa
3385
seks hikayeleri
Amımı kardeşim patlattı
Kardeşim beni amdan bir sıktıki amımı patlattıİsim : AzraMail : Am_sik.göt
8234
seks hikayeleri
Sibeli Götten Siktim
Selam ben sahin 29 yasindayim size basimdan gecen bir olayi anlatacagim.inanmak yada inanmamak sizin elinizde,ben komsumun karisini siktim ve ben siz
1623
seks hikayeleri
doktor olan karşı komşumla
ben 22 yasındayım.Size anlatacagım hikaye 18 yaşında başımdan geçti.o sıralar ailemle ankarada bi apartman dairesinde oturuyorduk.karşı dairemizde
11697
seks hikayeleri
Aşk Ücgeni
|Meraba sayın hikaye okuyucuları Ben Çetin size başımdan geçen bir anımı anlatmak istiyorum bundan yaklaşık 10 yıl önceydi yine işim icabı marmaristey
602
seks hikayeleri
KOMŞUMUN KARISI KENDİNİ SİKTİRMEYE GELDİ
merhabalar. 1,89 boyunda 75 kg esmer yakışıklı bir erkeğim. çevremde kişiliğim ve işim gereği saygı duyulan biriyim. komşumun eşiyle yaşadığım ve sü
3432
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :