Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

suni Etiketi


suni suni
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Cdcinin Kızı
|slm ben konyada yazıyorum bu hikayeyı tamamen gerçekdir.. ben 18 yasında 178 boyunda bir erkegim. neyse hikayeye gelelim. ben bir gün cd çektirmek
1465
seks hikayeleri
Zevk Almadım
Ben 25 yaşında yüksek okul mezunu askerliğini yapmış birisiyim. Şu anda nişanlıyım yakında evleneceğim. Küçük bir kasabada yaşıyorum. Burada uzak akra
745
seks hikayeleri
Asansorde Yasananlar
Asansörde Yaşananlar Merhaba adım gizem. 18 Yaşındayım. Liseyi bu yıl bitirdim üniversite sınavına girdim. Çevremde güzel olarak nitelendirilebilcek
2130
seks hikayeleri
Annemle Sıcak Temas
Ben 21 yaşında ankarada okuyan bir üniversite öğrencisiyim. Annem 42 yaşında ev kadını her ana oğul gibi normal bir hayatımız varken bir gece rüyamda
32848
seks hikayeleri
Kızlığımı boz dedi
Arkadaşlar ben buraya ikinciye yazıyorum ama benim sex fantezilerim onu aşkın ama aralarından en iyisi bu. Apartmanımıza taşınan yeni birileri gelmişt
8692
seks hikayeleri
Afedersin Gulum
Afedersin Gülüm Ben İstanbul`da bir liseye giden utangaç biriyim. Size altı ay önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. komşumuz gül abla is
1127
seks hikayeleri
SAXONUN TADI
Selam ben denizli den fatih 2 yıl önce sehir dısına gitmistim parkta otururken 25 yaslarında biri geldi yanıma oturdu selamlastık tanısma faslı derken
1409
seks hikayeleri
işyerinde otobüste fena
Merhabalar bu yaşadığım olayı birine anlatamıyorsam burada yazarım diye düşündüm. Ben özel bir bankada çalışıyorum ve eşimde bankacıdır. Neyse bir
3397
seks hikayeleri
Arkadasımın Karısını Sıktım
|cocukluk aarkadasım bulent evlenıp adana ya yerlesmıstı benı de devam lı yanına cagırıyordu o ancak ıstanbul ageldıgınde gorusuyoduk.bende bı ızınde
3791
seks hikayeleri
Yengeciğim
|slm ben d.bakırdan arap size başımdan geçen gerçek bi hikaya anlatmak istiyorum benim amcam hapise gireli iki yıl olmuştu yengep hep bizde kalırdı bi
2776
seks hikayeleri
sekreterimle büroda
aynı işyerinde 4-5 yıldır çalışıyorduk aslında. Derya zayıf küçük göğüslü amma seksi kalçalara sahipti. Diğer elemanlar çıkınca bazen işerinde yanlız
2028
seks hikayeleri
Teyzeme Oyun
Ben 26 yaşında fiziği düzdün sosyal faliyetlere katılan bir gencim. Okulu bitirdikten ve askerlik görevimi yaptıktan sonra aile içinde ki büyükler ben
4952
seks hikayeleri
SESSİZ ODANIN ÇIĞLIKLARI
mrb ben ankarada yaşıyorum arkadaşlarımın sayesinde tanıştığım bir üniversiteli kız vardı onunla birbirimizden hoşlanmaya başlamıştık hafta sonu görüş
1006
seks hikayeleri
Apo Beni Affet
Apo Beni Affet ben trdenın dogusundan adım devra sız e anlatacagım hıkaye erkek arkege ama son derece heyecanlı ve guzel olan bır hıkayedır arkad
2346
seks hikayeleri
Güreşciyim
Merhaba Ben Yusuf 26 yaşındayım ben güreşçiğim anlatacağım olay da ankara da geçti . 2 yıl önceydi ben büyükşehir külübünde güreşiyordum.Tabi antr
856
seks hikayeleri
Nefis Bir Tatildi
|NEFİS BİR TATİLDİ Selam ben Murat (ThickDick), başımdan geçen ilginç anıları sizinle paylaşmaya devam ediyorum. Bundan birkaç yaz önceydi sanıy
788
seks hikayeleri
Tavuga Dayadım
Slm ben ist oturan 1.80 boyunda yakışıklı ela gözlü esmer 17 yaşında bir gencim sexste sınır tanımam bir gün canım çok sikmek istedigi bir anda dışarı
4643
seks hikayeleri
KARDEŞİM YELİZ
SLM BEN MURAT BU HİKAYER İNSANI ÇILDIRTIYOR İNANIN..BEN SİZE 10 GÜN ÖNCEKİ OLAYI ANLATMAK İSTİYORUM..BEN 22 YAŞINDA UZUN BOYLU ATLETİK YAPILI BIR ERKE
6442
seks hikayeleri
Komşumun tadı müthişti
Size hayatımın en güzel sikişini anlatacağım. bir şirkette pazarlama müdürü çalışıyorum. Oturduğum apartmana yeni evli bir çift taşınmıştı. Ben en üst
7936
seks hikayeleri
Yarragın irisini tatdım
Merhaba ismimi vermiyecem nickim Ay 30 yaşındayım etli-butlu bir erkegim başımdan gecen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum o gune kadar elime hic b
4951
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :