süper şişman hatun sikişleri Etiketi Sonuçları


süper şişman hatun sikişleri super-sisman-hatun-sikisleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
istanbullu hatun
merhaba ben uğur bunan 3 yıl önce cep telefonuyla gül adında dul bir bayanla tanıştım.38 yaşında ve istanbuldandı.neyse fazla uzatıyayım.kısa sürede s
529
seks hikayeleri
internetten dul hatun düşürdüm
ben avni. İnternet sayesinde çok sayıda kadınla birlikte oldum ve birlikteliklerimde devam ediyor çoğuyla size.ve hep hikayelerimi paylasırım ve payla
1026
seks hikayeleri
kapalı olgun hatun
MERHABA HIKAYE SEVER BEN BURSADAN EMRE 29 YASINDA 171 BOYUNDA ESMER YAKISIKLI SAYILABILECEK BIRIYIM BUNDAN ONCE YAZMIS OLDUGUM GERCEK IKI OLAYIMDAN SO
9420
seks hikayeleri
kafede tanıştıgım hatun
bir gün mersinde bir alışveriş mağazasının kafeteryasıda yeğenlerimle yemek yerken ön masada oturan dört bayandan sırtı bana dönük olan bayan arkasını
2136
seks hikayeleri
esmer hatun
Ben başımdan geçen bir olayı yazmak istiyorum benim oturduğum apartmanda iki tane güzeller güzeli sarışın ve sı üniversite öğrencisi oturmakta ben bir
1711
seks hikayeleri
izmirli hatun ela
slm arkadaslar bundan 1 ay önce msn tanıtıhım ela diye bi kız arkadasım vardı.ben 19 yasındayım o ise 23 yasında 173 boyların mükemmel kalçaları çok b
2122
seks hikayeleri
kızıl saçlı hatun
ben ismimi koray diye tanıtmak istiyorum bundan 2 yıl evvel eminönünden gop gidiyorduk ben ve 2 arkadaşım otobus baya doluydu ve de içerisi sıcaktı ba
2515
seks hikayeleri
3 yabancı hatun
slm herkese. size yazacağım hikayem belkide size biraz saçma gelecek ama tamamen gerçektir. sadece isimler değiştirilmiştir. yurt dışındaydım. kaldığı
1788
seks hikayeleri
Super Ikili
Selamlar herkese ismim pelin 24 yasındayım.ankarada yasamaktayım.iyi bir aile geçimimiz var arkadalarımda gurur duymaktayım .ama iyi bir arkadaşlı
2117
seks hikayeleri
Super Ebru
Süper Ebru Benim kuzenimin yegeni cok güzel bir kız. Adı ebru. Muthis fizigiyle yürek hoplatan seksi bir kiz. Bir gün kuzenime gittim. Oda ordaydı.
1743
seks hikayeleri
Super Otobus
Süper Otobüs Selam ben istanbul 4.levent ten. Deliyürek Basımdan gecen bi olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. 23 yasında 1:86 Boylarında Tığ gibi bir
0
seks hikayeleri
Super Otobus
Süper Otobüs Selam ben istanbul 4.levent ten. Deliyürek Basımdan gecen bi olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. 23 yasında 1:86 Boylarında Tığ gibi bir
4287
seks hikayeleri
Benim Sexim Cagatayin Pornosu Lise Super Ya
benim sexim çağatayın pornosu lise süper ya...! ben yunus batmandan yolluyorumsize ilk sex hikayemi anlatayım lisemizde pek yakışıklı olduğum söylene
14728
seks hikayeleri
Super Komsu
Süper Komşu... Slm ben berke 18 yasındayım İstanbul’da oturuyorum.Tam bir olgun kadın hastasıyım… Neyse hemen konuya geliyim bizim apartm
2225
seks hikayeleri
Bebek Arabali Hatun
Bebek arabalı hatun slm; ben ızmırde oturuyorum .1 80 boylarında yakısıklı bır gencım.yasımda 24.bızım oturduumuz ewın hemen arkası sewgı yoludur.her
1833
seks hikayeleri
Dolmuştaki Hatun
merhaba ben türkiyenin engüzel şehirlerinden biri olan antalyada dolmuşişletiyorum bir gün evden duraga gitmek için yola çıktım bizim dolmuşlardan bir
2433
seks hikayeleri
Güzel Bir Hatun Gözüme Ilişti
Bir gün iş yerine gitmek için otobüse binmiştim. Genelde sabahları çok kalabalık olduğundan özelliikle kadınların arkasındaki yerimi almak için bekley
1263
seks hikayeleri
Komşu Hatun
Geçen yazdı... Benim çocuklar yazlıkta olduklarından ben evde yalnızdım. İşten çıkıp eve gelirken yine asansörde karşılaştım komşu hatunla hep bana ba
1375
seks hikayeleri
Olgun Hatun
Selam arkadaşlar ben ibrahim ben oldum olası benden büyük kadınlara ilgi duyarım oda dolgun vucutlu olursa dahada çok sevinirim ben antepli bir erkeği
1064
seks hikayeleri
Super Bısey
|bı gun koydeyım ve kızın bırı yanıma gelıp bana dedıkı senden hoslanıyorum bende olabılır dedım oda benı evıne carıp konusuyordukkı bırden ustume cık
940
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :