Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türk sikiş prno Etiketi


türk sikiş prno turk_sikis_prno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kaynanama Bakarak
|merhaba ben 30 yaşındayım 8 yıldır evliyim. Ama nişanladığımdan beri kaynanamı çok beğeniyorum. Her fırsatta bir yerlerine dokunuyorum ama gereçekte
5540
seks hikayeleri
Isterik Kız
Ben 54 yaşında biriyim. Başıma bu tür olaylar pek gelmiyor onun için sizlerle paylaşmak istedim. Çalıştığım işyerinde ben babacan sevecen bir adam ola
1461
seks hikayeleri
Kocasi Istedi
Kocası istedi... Herkese selam arkadaşlar.daha önce hikayemi umarım okudunuz.Ondan sonra bir hafta önce bir mail aldım.Bir bey mailde tanışmak istedi
1772
seks hikayeleri
sevgilimin kardeşiyle
ben mehmet size kır arkadaşımın kardeşi ile ilk birlikteliğimizi anlatacağım kız arkadasım olan sibel lise 2.ci sınıfta idi onunla her zaman buluşuy
1484
seks hikayeleri
14 yıllık karşı komşumla
merhaba hikayeciler size bugün başımdan geçen bir olayı anlatıcam o gün okula gitmemiştik 14 yıılık arkadaşımla beraber evde oturuyorduk annemler çok
2743
seks hikayeleri
Evlilik Akşamı
Ben 21 yaşında bir üniversite öğrencisiyim . evliliğiğimizin ilk akşamı yani gerdek gecesinde eve gelene dek çok klasik şeyler olmuş eşim yorulmuştu
5157
seks hikayeleri
NE GuZEL GoTu VARMIs 2
NE GÜZEL GÖTÜ VARMIŞ 2 Selam arkadaşlar. Hikayem yayınlandıktan sonra sizleri fazla bekletmek istemedim. İşte yİne karşinizdayim. Daha önce kendimi t
7827
seks hikayeleri
ablamı arkadaşlarımla beraber siktik
Merhabalar arkadaşlar ben izmirden sercan sizlere arkadaşlarımın ve benim ablamla olan hikayesini anlatacağım. ben 15 yaşındayım ablam ise 17 yaşın
13417
seks hikayeleri
benim azgın küçük lolitam
Birkaç hafta önce bizim buradaki bir mağazaya pantolon almaya gitmiştim.Mağazada sadece memeleri yeni tomurcuklanmaya başlamış kısa saçlı esmer güzeli
7558
seks hikayeleri
Halam
Merhaba adım kemal istdan yazıyorum.hikaye tamamen gerçektir.halam 45 yaşında dolgun bi karıdır.yaşım 25ti.askerden yeni gelmiştim.ünv bitmişti ama as
0
seks hikayeleri
Sekreterim Dilek 4
Bir gün büroda oturmuş yazılması gereken yazılarımı yazıyordum. Kendimi oldukça işime vermişken sekreterim Dilek ikide birde yanıma geliyor, üzerime e
1586
seks hikayeleri
New York Dan Geri Dönüsümüz
Sizler New York da neler basima geldigini yazmisdim.Bugün den itibaren biliyorduk evliligimiz deki seks hayatimizi degisecektin. Izinimiz bitmis bi
1374
seks hikayeleri
böylesini yaşamadım
Öğrencilik yıllarımda Jinekoloji dersinde genelde kız arkadaşlarım ve biz erkekler hemen derse girmeye çalışırdık.Hocamız da sağlık da ayıp olmaz ço
1032
seks hikayeleri
Komşu Kızları
Merhaba ben ankarnın Dindar sayılabilecek mahallelerinden birinde oturuyordum simdi tasındık... bu olay 2 yıl önce oldu.. Her günMerhaba ben ankarnın
1616
seks hikayeleri
Fm_dostuyum
Mrb ben ahmet asıl orduluyum ama olay antalyada oldu ben onceden masorluk yapardım ve bu olayla ilgili size hikayemi anlatacam 177 boyum 75kg esmer bi
798
seks hikayeleri
uyduyu kurdum yanlız güzelede kaydım
Slm herkeze ben ist oturan 26 yasında yakısıklı bi erkeyim dün gittim uydu kurmaya bi eve evinde yanlızdı bayan esiniz yokmu dedim o aramıstı beni ded
4722
seks hikayeleri
yaşli ev sahibemle grup
ben aslen doguluyum gurbetciyim dekorasyon isiyapiyorum isim geregi giresunda kaliyorum kirada benim ev sahibem kocasi coktn ölmus 55 yaslarinda var b
27626
seks hikayeleri
25lik Zenci
|18 yaşında alanyaya gittim yüzdükten sonra güneş yağı sürüyodum yanımda zenci işaret etti sürmek için sırtımı yağlarken çok hoşuma gitti belime indi
11154
seks hikayeleri
İlk kalkışı müthişti
Merheba ben 16 yaşınada başımdan geçen bir anıyı paylaşacağım. ben sonderece sakin fazla konuşmayan bir çocuktum arkadaşlarımı çok sever onlarda beni
8009
seks hikayeleri
Mini Etek
Mini etek ben nil şuan 24 yaşındayım ve size başımdan geçen hem çok güzel hem de çok iğrenç bir olayı anlatıcam.bu olay olduğunda ben 20 yaşındaydım
3899
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :