Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türk ünlüler sex izlesene Etiketi


türk ünlüler sex izlesene turk_unluler_sex_izlesene
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Danayla Oynuyordu
Merhaba adım murat. daha öncede bir iki yazı göndermiştim. bundan bir sene evvel yasamış olduğum hikayemi anltıcam. universte tatile girmiş eve dönm
0
seks hikayeleri
fatma teyzem
Selam ben kerim bizim bir kiracımız var adi Fatma 55 yaşında ve kapalı Mahmut amca yani kocası 70 yada 75 yaşında var ben bir nevi bunların elinde
41630
seks hikayeleri
Evcilik
:) çocuklar mahallade evcilik oynuyorlardı benım manıta da ordaydı oda onlarla oynuyorlardı melise dedımkı sen çocukmusun o da bana çocuğum sanane ded
6470
seks hikayeleri
Komsumun Banyosu
Komşumun Banyosu Ben 25 yaşında, esmer, 3 yıllık evli bir bayanım. Benimle aynı apartmanda oturan komşumla bir gün otururken sohbet arasında şu tesis
3684
seks hikayeleri
porno sektörü altın yılını yaşıyor
Dünya üzerinde para kazandıran bir çok sektör vardır. Ancak bu sektörler yıllara göre değişiklik gösterirler. Yapılan araştırmalarda varılan sonuçlara
9758
seks hikayeleri
mayosunu halen saklıyorum
selam ben ankaradan arkadaşlar bu yaşanmış bir anıdır Bİr hafta içi havalar sıcakken havuza gidecek kız arkadışımı alıp onu gölbaşındaki havuza bıraka
1647
seks hikayeleri
Yolcu Motordu
Şehirler arası otobüs şoförüyüm işim gereği her gün yolda olmak zorundayım 42 yaşında olduğumdan olgun bayanlar hem tercihim hem de bana uyarlar en az
2547
seks hikayeleri
Afet Komşumuz
Geçen ay başımdan geçen bir anımı anlatmak istiyorum....Ben 23 yaşlarında üniversite 4. sınıf öğrencisiyim.Bizim sokağın iki ev aşağısında oturan Aynu
0
seks hikayeleri
Haftasonu Cumartesi
Haftasonu Cumartesi Evimizdeyiz Havada yağmur var. Nasılda yağıyor birazda soğuk dışarı çıkılıp gezilecek gibi değil. sabah kahvaltı ediyoruz beraber
961
seks hikayeleri
Köy Günlüğü
BEN ANKARADAN YAZIYORUM. BENİM BİR DAYIMIN KIZI VARDIR. AKILLIARA ZARAR. GÜZEL DENİLEBİLECEK KADAR GÜZELDER AMA BİR VÜCUDU VARDIR SANIRSINIZ TAŞ.BİR G
4230
seks hikayeleri
Bi Sex
Bi sex Selamlar ben gulsen 25 yasindayim ve boyum 1. 77 Egitimimi istanbulda devam etmekteyim ve hollanda dogumluyum, neyse bunlar onemli konular deg
2037
seks hikayeleri
Aysu Bir Icim Su
Aysu Bir İçim Su Liseye Veda Partisi`nden sonra bu size göndereceğim 2. gerçek yaşanmış hikaye olacak. Üniversiteye başladığım yıl iki arkadaşımla be
827
seks hikayeleri
Aska Donusen Tutsaklik
Aşka Dönüşen Tutsaklık... Slm ben Rizeden celal 21 yaşindayim size güzel bir anımı anlatacagim. Arkadaşim serdarla dukkanlarimiz birdi ve ondan hoşla
2113
seks hikayeleri
Teyzeye Bakarken Hem Anne Hem Teyze Giitti
Selam ben erzurumdan yakup biz tebrizkapıda oturuyoruz teyzem antalyada oturuyo biz onlara tatile gittik orda hava sıcak olduğu için teyzm kısa ve da
13196
seks hikayeleri
Kızlar Siz Beni Anlarsınız.muhteşemdi
Çanakkaleye misafir olarak geldim.6 gündürde burdayım.güzel bir şehir,sevdim.dün akşam ütü yapıyordum.evdekiler düğüne gitmişti.arkadaşım telefon edin
1546
seks hikayeleri
Grup Ama Ne Grup
Grup ama ne grup bi gün arkadaşlarla oturuyorduk.o arada bizim aşaki evde oturan derya gecti.taş gibi götünü sallaya sallaya bi de pantolonu aşagıya
2208
seks hikayeleri
Ne Güzeldi O An
Birgün canım coook sıkılıyordu ne yapayımdiye düsünürken porno filmi izlemekgeldi aklıma birkere bosalttım sonra hüseyin zili caldı ben onu içeri aldı
1446
seks hikayeleri
BesiliMisafir
Besili Misafir Babam ben küçükken öldüğünden dolayı, ilkokul sonrası devlet parasız yatılı imtihanını kazanarak yatılı olarak okumak için bir iç an
1132
seks hikayeleri
Nişanlım Elif
Herkese merhaba seksi sevgilim Elifle askerliğim öncesi çıkmaya başladık.Askerde büyük şans, onun oturduğu Trakya da görev aldım.Onunla her izin buluş
1599
seks hikayeleri
yemeden duramayan kız
ben 20 yaşındayız.burdakileri okuduğumda hepsinin fantazi olduğunu düşünürken bu olay benimde başıma geldi.le ayrılırken aramızda bazı tartışmalar old
1290
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :