Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

xxl şişmanporno Etiketi


xxl şişmanporno xxl_sismanporno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
15 gün teyzemle beraber kaldık
ben Istanbuldan Ahmet, 25 yaşındayım, kumral saçlı, 1.80 boyunda, kapı gibi sayılacak vücutlu ve yakışıklılıkta iddalı tarz birisiyim. Beni geçelim,
3598
seks hikayeleri
Karimin Istekleri
Karimin istekleri!!!! Ben 38 karim ise 33 yasinda we güzel bir kadindir. Benim we karimin degisik fantazileri wardir, biz 11 yildan beri ewliyiz yawa
7410
seks hikayeleri
Mügenin Devasa Yarrağı Ve Kız Kardeşim.
Müge ile yaşamaya başladıktan sonra kısa bir tatil için ailemin yanına gittim.Kız kardeşim Meral ile tatili iyi bir şekilde geçirdik.Daha sonra kendi
5215
seks hikayeleri
Teyzemin Sikici Oğlu
size yaşadığım birebir gerçek bir olayı anlatacam.ben 22 yaşindayım.bundan3 yıl önce yedigim yaragı bilin istedim.ben ailemin kızı olmadıgı için kız g
4918
seks hikayeleri
kuzenimleee
Ben 17 yaşında uzun bolu balık etli bi okadar da çekici bi kızım benden 2 yaş büyük olan kuzenimle yaptığımız sikişimizi anlatacağım biz büyük bir ail
7777
seks hikayeleri
Kız Azdı
birgun okuldan cikip kiz arkadasimla beraber eve gidiyorduk... o kendi evine ben kendi evime. tugba beni evine davet etti. ben yemek yiyecegiz zannett
1161
seks hikayeleri
Tamamen Merak
Merhabalar arkadaşlar başımdan geçen garip bir olayıda ben anlatmak istiyor ve size bu konu ile ilgili bir kaç soru sormak istiyorum.Ben 24 yaşında es
1840
seks hikayeleri
Yengemin Daracık Amı
Slm ben emre 23 yaşindayım abimlerde kalıyorum abim bir sene önce evlendi abim 28 yaşinda eşi 24 adı ece sarışin bir afet onu gördüm göreli vuruldum 9
15487
seks hikayeleri
Ah Ne Güzel Zevkti
Ben Emrah size başımdan hiç unutmayacağınız bir olayı anlatmak istiyorum bu olay ama gerçek bir hatıra olarak aklımdan kalmıştır. Bizim evimiz nazilli
0
seks hikayeleri
Babam bana sapladı
Selamlar Ben 20 yaşında açık öğretim 3. sınıfta okuyan türbanlı bir kızım. Sıska bir yapım var. Yüzüm güzeldir ama. Yeşil gözlerim var. Babam 45 yaşın
14883
seks hikayeleri
Off Yenge Off
Selam ben oğuzhan size sabah başımdan geçen bi olayı anlatacam bizimler amcamlarla köye gitti ben evde üni formu dolduruyodum birden zil açdı gelen da
4872
seks hikayeleri
Ihanet
Ihanet Eşimle çok iyi anlaşırdık. cinsel hayatımız mükemmel sayılırdı. Her evli çiftlerde olduğu ğibi seks yaparken fantazilerimiz olurdu. Özellikle
1675
seks hikayeleri
Kiracım 2 Kardeş
|Selam Ben 40 yaşındayım eşimi kaybettim yeni yapılan bir binada 3 tane ev aldım aynı katta 1 tanesine ben girdim diğer 2 sini kiraya verdim bu
2128
seks hikayeleri
Müdürün Sekreteri
Eski çalıstığım işyerinde müdürün sekreteri cok hosuma gidiyordu.kendisi zaten sürekli olarak işyerindeki bayanlardan daha acık giyinir ve erkeklere d
1100
seks hikayeleri
Denizlili Betül
Ben arkadasım hakanla onların kusadasındakı evındeydık.evde sadece ıkımız vardık aılesı bızı evde bırakıp gıtmıstı 1 hafta kadar gelmeyeceklerdı. haka
1085
seks hikayeleri
Malum Ask
Malum Aşk! Selamlar, Şimdi diyeceksiniz ki; Kiracı, hikayelerinden biri daha yeni yayınladı. Nereden buluyorsun bu kadar işi? Haklısınız! Ama
641
seks hikayeleri
Elifimin Sıcak Amı
Elifimin Sıcak Amı Selam ben size 7 ay önce başımdan geçen bir hikayeyi anlatmak stiyorum işe gidip gelirken tanıştığım bir bayan la önceleri sıkı
1655
seks hikayeleri
Hayatın Gerçek Tadı
Ben diyarbakırdan oktay yasım 35 yakısıklı sayılamasamda karizmatik olduğumu söylerler 182 boyunda atletık bır yapıya sahıbım bilgisayar hocalığı yap
1624
seks hikayeleri
sadece temas etmek istemiştim
herkese mrb nasıl 9 yıllık evli 35 yaşında herneyse anıma geçeğim kaynanam 51 yaşında 2 ay oldu aramızdan geçenler eşim işe sabah çıktı ben yatıyordum
17764
seks hikayeleri
Azgın Yengem
Benim yengem çok azgın hatta yarak delisi bir kadındır ne zaman onlara gitsem hemen tuvaletlerine bahaneyle girer çamaşır sepetinden Onun iç çamaşırla
3404
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :