Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yaşlı köylü kadın sikiş Etiketi


yaşlı köylü kadın sikiş yasli_koylu_kadin_sikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Evlilerdi
Merhabalar ben 34 yasındayım kocaelide yasıyorum ticaretle uğrasıyorum. bundan 7 ay önce idi sanırım birgun bir arkadasımımerhabalar ben 34 yasındayım
1502
seks hikayeleri
emelle yaşadıklarımız
emelle aynı işte çalışıyoruz yani beraberız ben emelle çok şey konuşuyodum hatta sexsi bile birgun yemekhanede beraber kaldık konuştuk konuyu sekse ge
1498
seks hikayeleri
Halamın Kızıydı
Halamın Kızıydı Merhaba 25 yaşındayım. bundan bir hafta önce başımdan geçen gerçekmi gerçek olan halamın kızıyla yaşadığım olayı anlatacağım. Kuzen
2434
seks hikayeleri
Denizin Küçük Amı
| iyi günler okuyucular ben umut bende taşadığım bir olayı anlatıyorum bizim aile dostumuzun bakkalı vardı ve ben orada yardım ediyordum ve buse d
6894
seks hikayeleri
yengeme evinde tecavüz . . .
merhaba ben istanbulda yaşıyorum...yaşım 20 üniversite okuyorum...olay geçen ay 1 haftalığına istanbula geldiğimde geçti başımdan...bir akrabamızın dü
23799
seks hikayeleri
Sikinin Kolesi Oldum
Sikinin kölesi oldum ben on altı yaşındayım iki yıl önce üst dairedeki komşumuz ismail abi otuz yaşlarında bekardı bize bazen gelir babamla otururlar
4341
seks hikayeleri
Gayim Müzik Hocamla
Ben 18 yaşında Eskişehirde oturan pasif bir gayim. Sizlerle ilk ilişkimi paylaşacağım. 17 yaşımda müzik hocamla yaşadım. Müzik hocam bana ve birkaç ar
2067
seks hikayeleri
Anahtarını kaybedince
Yaz tatiliydi. Gunler birbirinin aynisi gibi monotonca akip gidiyordu. Bir aksam ustu surekli takildigim bir arkadasin islettigi bir mekana biraz taki
1911
seks hikayeleri
İkimizde Acemiydik
Bir gün Çok yakın bir arkadaşımın evinde oturuyorduk... Birbirimize erkek arkadaşlarımızı, Ve yaşadıklarımızı anlatıyorduk... O bana erkek arkadaşının
0
seks hikayeleri
Erkege Benzemek Istiyordum
meraba ben isim vermeden hikayeye geçeceğim ben tip olarak erkeğe çok benxiorum benzemek istediğim için tabi çevremde çoğu insan bnm kız olduğuu bile
14764
seks hikayeleri
YAsADIM VE YAsATTIM 2
YAŞADIM VE YAŞATTIM 2 Yaşattim ve yaşadim 2 hikayemin devamını yazıyorum. Iki bayanın arasında, ben olaylarıda biraz işin akışına bırakmak istiyordum
699
seks hikayeleri
ilk okul arkadaşımla
evet ben ve o diye hikayemi anlatıcam cunku isim vermek istemiyorum.ilk okul arkadaşım ile bayaa yakındık 7 sınıfta geldi bizim sınıfa ben su an 11 sı
4916
seks hikayeleri
Kız Arkaşımın Dildosu
Slm ben volkan.. daha öncede birkaç hikayem olmuştu.. Ve inanmak sizlerin elinde hepsi gerçektir. geçen gün kız arkadaşımla sikişiyordum.. benim fanta
1884
seks hikayeleri
Koydeki Hayat
| koylerde genellikle aileler hepsi bir arada ayni odada yatarlar cunki nedeni kis aylarda soguktan korunmak ve odun tasarrufu yapmak icin tabiki bu
6028
seks hikayeleri
Nişanlım Aldatınca
|Ben istanbuldan çetin.28 yaşındayım.Bu hikayede anlattiklarım tamamen gerçektir.Bir kızı çok seviyordum ve nişanlanmıştık.Ben askerde onun hasreti il
2862
seks hikayeleri
Tecavüze Uğradım
ilk yazimda bana tecavuz edenleri yazmistim silede buda devami.Tecavuzeugradigimin ayni aksami kendimi kotu hissediyordum herkes tatilde eglenirken be
0
seks hikayeleri
teyzemi sikerek uyandırdım
Merhaba ben 24 yaşındayım yeni evlendim eşim ikiz baldızım 19 yaşında sarışın bir afet evlerimiz birbirine yakın birgün eşim evde yokken televizyon iz
3479
seks hikayeleri
Kardeşim
dürüst olmak istiyorum son 1 senedir hergün in hayali beni artıkçıldırtacacak hale getirdi. doğrusu onu henüz beceremedim. ben 25 yaşımdayım oda18 yaş
7205
seks hikayeleri
Abim
, ben ve arkadaşıben 18 yaşında bir genc kızdım.. yakışıklı bir ereke ti her hafata kız arkdaşıylala gelir çılginlar gibi ssex yaparlardı bi gün arka
0
seks hikayeleri
Babamla
|ben babaannemlerin yanında büyüdüm babanla annem ayrılmışlar ve dahasonra bir yakınımızın dul kızıyla babam evlenerek almanyaya gitmiş yıllar böyle g
19519
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :